AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage

OHMA
◊ Mousquetaire de Dumas

Féminin
CRÉDITS : ICON : MIELLE
RÉGION : SUR TON CANAPÉ

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Lun 23 Nov - 16:45

bienvenue sur bazzart

Revenir en haut Aller en bas

Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Lun 23 Nov - 17:47

bienvenue sur bazzart. I love you

Blake.
◊ Penseur de Rodin

Féminin
CRÉDITS : Balaclava (icon)
RÉGION : Hogwarts.

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: RPG/Théâtre/Graphisme/Codage/Tir à l'arc
CÉLÉBRITÉS: EMMA WATSON THE QUEEN ♥ Eddie Redmayne, Felicity Jones, Chloé Moretz, Max Irons, Saoirse Ronan, Alex Pettyfer, Adele
LOGICIEL(S) : Photoshop CS5/Dreamweaver/In Design

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Lun 23 Nov - 18:35

Bienvenue parmi nous I love you

Cocktailyne
◊ Madeleine de Proust

Féminin
CRÉDITS : © cocktailyne
RÉGION : Centre.

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: dessiner, lire, écrire.
CÉLÉBRITÉS: Blake Lively, Scarlett Johansson, Leighton Meester, Penn Badgley, Ed Westwick, Evan Peters, Taissa Farmiga, Chace Crawford, Taylor Momsen, Katie Cassidy, Bradley Cooper, Ian Harding, Julian Morris, Jamie Dornan, Dylan O'Brien, Emily VanCamp, Eliza Taylor-Cotter, Bob Morley, Marie Avgeropoulos, James Franco, Mila Kunis, Olivia Wilde, Troian Bellisario, Shay Mitchell, Emma Stone, Andrew Garfield, Victoria Justice.
LOGICIEL(S) : Photofiltre.

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Lun 23 Nov - 19:26

Bienvenue I love you

Castiells
BLEU NOIR.

Féminin
CRÉDITS : © athosds.
RÉGION : @ riverdale.

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: api, iker casillas, pinterest, reading, real madrid, strawberries, tv shows, writing.
CÉLÉBRITÉS: kj apa, capaldi, isaac, tveit ~ coleman, lawrence, reed, vikander, (...)
LOGICIEL(S) : photoshop cs4.

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Lun 23 Nov - 20:58

bienvenue Smile
par contre l'ip indique un autre compte.

- thunder, I was caught in the middle of a railroad track (thunder), I looked around and I knew there was no turning back. my mind raced and I thought what could I do and I knew there was no help, no help from you. sound of the drums beating in my heart, you've been thunderstruck. | @ ac/dc.

Domino
◊ Poème de Baudelaire

Masculin
CRÉDITS : /
RÉGION : En France

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Lun 23 Nov - 21:55

Bienvenue sur le forum Smile

☆ Miss-Nessa
◊ Penseur de Rodin

Féminin
RÉGION : Languedoc Roussillon

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Mar 24 Nov - 22:49

Bienvenue sur bazzart. I love you

whiteblood,
◊ Étranger de Camus

Masculin
CRÉDITS : whiteblood
RÉGION : Canada

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Dim 29 Nov - 3:28

Merci pour vos bienvenus ! Smile
Pour l'IP, c'est un peu normal. J'ai du aidé ma copine avec un de vos codages et je n'avais pas de compte ici. J'ai finalement pris la décision de m'inscrire parmi vous. Pourtant, ma copine a bien fait son compte chez elle... et j'ai fais le mien de mon côté.

iridescent night.
◊ Penseur de Rodin

Masculin
CRÉDITS : isabellekillian.tumblr.com (a) - endlesslove. (s)
RÉGION : miami, i wish.

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: rp, series, books, models, music
CÉLÉBRITÉS: aucune célébrité jouée pour le moment mais beaucoup appréciées.
LOGICIEL(S) : photoshop.

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Dim 29 Nov - 4:03

Bienvenue sur Bazzart !

Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Dim 29 Nov - 16:55

BIENVENUE SUR BAZZART
- - - - - - - - - - - -

good vibes.
маленький анге

Féminin
CRÉDITS : (ava) macfly (sign) tumblr + myself + r.m. drake.
RÉGION : paris, city of light & orleans.

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: movies, cinema, series, photography, sing, dance, run, graph, RPG, writing, reading, cycling, yoga, tomorrowland and australia...
CÉLÉBRITÉS: tw's cast, tonkin, palmer, vs angels, bazan, elashiry, lagarce, riverdale's cast, benzon, kane, nordberg, smith's family, ren, alvarez, stasey, delevingne, barrueco, pratt, rieder, htgawm's cast, gustavsson, horst, gustin, amell, garrix, skam's cast...
LOGICIEL(S) : toshop CC.

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Mar 1 Déc - 21:32

bienvenue

choose kindness
and laugh often.
sometimes i want someone to talk to, not love. why is it that people get the two confused ? if i want to spend time with you it doesn't mean i want your heart. maybe i just want you to accompany mine, that's all.

class whore
but you know what they say about me : that girl is a problem

Féminin
CRÉDITS : class whore
RÉGION : {moving soon}

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: ♥ ♥ ♥
CÉLÉBRITÉS: Gigandet & Crawford forever.
LOGICIEL(S) : Photoshop CS6.

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Ven 18 Déc - 14:26

Welcome I love you

AN ELECTRIC DESIRE. LANA, ROMY, ALICE & CONSTANCE SONT MES PETITES POUPÉES.

Koumal.
◊ Poème de Baudelaire

Féminin
CRÉDITS : endlesslove | tumblr
RÉGION : Futuroscope

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: l'équitation | les animaux | le cinéma | la musique | la nature
CÉLÉBRITÉS: vanessa hudgens | amanda seyfried | ...
LOGICIEL(S) :

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Ven 18 Déc - 17:36

Bienvenue. I love you

Je ne ferai exister ce moment qu’en fonction des gens qui sont dans cette pièce, et la vie n’est rien d’autre que ça, une longue succession de pièces et tous ceux et celles qui sont avec nous dans cette pièce contribuent à notre histoire. ▵
    j’ai dit que j’étais un drogué, j’ai jamais dit que j’avais un problème ▵

Lovelybush
◊ Penseur de Rodin

Féminin
CRÉDITS : aslaug.
RÉGION : normandie

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS:
CÉLÉBRITÉS:
LOGICIEL(S) : Photofiltre, photoshop débutant

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Ven 18 Déc - 19:13

Bienvenue sur bazzart

Ruka
◊ Penseur de Rodin

Masculin
CRÉDITS : (icons) livejournal (sign) tumblr
RÉGION : tarn-et-garonne

EN SAVOIR PLUS
PASSIONS: musique, print & web, écriture, les jeux-vidéos.
CÉLÉBRITÉS: sean maguire, lana parrilla, robert downey jr, jeffrey dean morgan, milla jovovich, lauren cohan, gwyneth paltrow, colin o'donoghue, jared leto, ...
LOGICIEL(S) : abode cc

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that. Sam 19 Déc - 15:48

Bienvenue

theavengersrpg.com

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that.

Weadox ▬ Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human... or something like that.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut